DZIECKO | |||
|
Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu ogłasza VII Międzynarodowe Biennale Fotografii Artystycznej „DZIECKO”pod patronatem
Cele:
REGULAMIN KONKURSU1. Tematem konkursu jest dziecko i jego świat ukazany przy pomocy fotograficznych środków wyrazu. i pełnej dowolności interpretacyjnej. Żadne ze zdjęć nie może naruszać godności dziecka i jego prawa do prywatności. 2. Konkurs adresowany jest do wszystkich fotografujących. 3. Technika prac dowolna; do konkursu dopuszcza się zdjęcia w formie cyfrowej lub odbitki papierowe 4. Każdy uczestnik może przedstawić do konkursu maksymalnie 3 zdjęcia. Zestaw (max 3 zdjęcia ) będzie traktowany jako wykorzystany limit 3 prac pojedynczych. 5. Zdjęcia „na papierze” – format: minimalny - 18x24, max – 30x40, nie podklejone, podpisane (imię nazwisko, adres, tel, email.) należy dostarczyć do WBPiCAK w Poznaniu (60-819 Poznań ul. Prusa 3) najpóźniej do dnia 2 maja 2010 r. 6. Za zgłoszenie zdjęć do konkursu w formie papierowej organizatorzy pobierają „wpisowe’ - 30,00 złotych (przesyłki krajowe) lub 10 euro (przesyłki zagraniczne). W ramach opłaty uczestnik otrzyma katalog i zwrot prac nie zakwalifikowanych do wystawy. Wpłaty należy dokonać na konto WBPiCAK: 89 1500 1621 1216 2000 8820 0000 (tytuł wpłaty: „Dziecko”). Wpłaty z zagranicy : PL 89 1500 1621 1216 2000 8820 0000) (KRDBPLPW) 7. Zdjęcia cyfrowe należy przesłać w plikach (format JPG 72 DPI); nazwa pliku powinna zawierać: nazwisko autora i numer kolejny zdjęcia (np.: kowalski1, kowalski2 itp) wraz z kartą zgłoszenia (w nazwie pliku z kartą zgłoszenia powinno być tylko nazwisko autora) na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. najpóźniej do dnia 31 marca 2010r. W okresie 1-5 kwietnia zdjęcia przesłane w formie elektronicznej zostaną poddane selekcji przez 8 niezależnych ekspertów. Wybrane zdjęcia zostaną zakwalifikowane do II etapu 8. Zgłoszenie zdjęć do konkursu w formie cyfrowej nie podlega opłacie 9. Autorzy prac zakwalifikowanych do II etapu, zostaną powiadomieni o werdykcie, a tym samym zobowiązani do dostarczenia wybranych zdjęć w formie papierowej (format: min - 20x30, max – 30x45). Wydruki lub odbitki (podpisane jak w pkt. 4) należy dostarczyć organizatorowi (wraz z wpłatą jak w pkt.6) do dnia 2 maja 2010r. W przypadku niedostarczenia odbitek organizator może je wydrukować we własnym zakresie, pozbawiając tym samym autora wpływu na ostateczny wygląd jego dzieła. 10. Nadesłane odbitki i wydruki oceni Jury w składzie:
Posiedzenie Jury odbędzie się 6-7 maja 2010 r. 11. Autorzy najlepszych zdjęć otrzymają medale i wyróżnienia FIAP, pamiątkowe plakiety, dyplomy, nagrody i wyróżnienia pieniężne oraz nagrody specjalne, a wszyscy uczestnicy zakwalifikowani do wystawy pamiątkowe dyplomy i katalog. O podziale nagród decyduje Jury. Werdykt Jury uczestnicy otrzymają droga emailową następnego dnia po jego zapadnięciu. 12. Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród nastąpi 1 czerwca w trakcie otwarcia pokonkursowej wystawy w Poznaniu. Szczegółowy program uroczystości uczestnicy otrzymają wraz z zaproszeniem. 13. Zdjęcia zakwalifikowane do wystawy przechodzą na własność organizatora. Powiększenia wykonane techniką tradycyjną o charakterze unikatowym, mogą być zwrócone autorowi na jego wyraźne życzenie po wykonaniu kopii cyfrowej, która będzie dalej eksponowana podczas kolejnych prezentacji wystawy. w ramach Objazdowej Galerii Wielkopolskiej Fotografii w innych galeriach krajowych i zagranicznych. 14. Zwrot pozostałych prac (nie zakwalifikowanych do wystawy) ,wysyłka katalogów i nieodebranych nagród nastąpi do dnia 30 września 2010r. 15. Autorzy zdjęć cyfrowych nie zakwalifikowanych do II etapu mogą otrzymać katalog po złożeniu zamówienia i opłaceniu wpisowego: 30 zł. lub 10 euro Zamówienie należy przesłać na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a wpłaty dokonać na konto jak w pkt. 6. 16. W celu popularyzacji imprezy, organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej reprodukcji zdjęć w katalogu oraz w prasie, telewizji i internecie, a PKN UNICEF może bezpłatnie wykorzystywać zdjęcia do celów statutowych (z zachowaniem praw autorskich). 17. Wykorzystywanie zdjęć do celów marketingowych przez sponsorów i patronów konkursu, jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu warunków z autorem danego zdjęcia. 18. Zgłoszenie prac na konkurs uważane będzie za uznanie warunków regulaminu oraz wyrażenie zgody na publikowanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Nr 133 poz. 883) ( 0 Votes ) |
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.