piątek, 19 kwiecień 2024

Spis treści

O konkursie

Idea to pomysł, efekt twórczej, nieskrępowanej aktywności. Idea to również myśl przewodnia wyznaczająca kierunek działania, służącego wyższym celom i wartościom. Adobe Creative Search 4 Ideas to konkurs poszukujący kreatywnych

środków wyrazu, pozwalających owe Idee promować.

Kto może wziąć w nim udział?

Konkurs ma charakter otwarty. Mogą w nim brać udział zarówno graficy pracujący w agencjach reklamowych i interaktywnych (tych w szczególności zapraszamy do kategorii Kampania), jak i freelancerzy i amatorzy. Prace można zgłaszać

indywidualnie lub zespołowo.

Jakie jest zadanie konkursowe?

Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreacji graficznej promującej przeciwdziałanie marnowaniu żywności i walkę  z niedożywieniem.

Jak wziąć udział w konkursie?

Pierwszy krok to rejestracja w serwisie poprzez stworzenie własnego konta i założenie swojego profilu.

Drugi krok to stworzenie kreacji graficznej w przynajmniej jednej kategorii konkursowej, kierując się briefem kreatywnym.

Zgłoszenie pracy za pomocą interaktywnego formularza. Wymogi techniczne dotyczące poszczególnych kategorii dostępne  są po zalogowaniu.

Kategorie:
Grafika statyczna

W tej kategorii można zgłaszać prace w formie projektów plakatu, billboardu, reklamy prasowej. Praca powinna zostać złożona za pośrednictwem formularza elektronicznego w postaci pliku graficznego

Grafika dynamiczna lub aplikacja

W tej kategorii można zgłaszać prace w formie baneru ruchomego lub statycznego, animacji np., z wykorzystaniem

elementów 3D; grafiki na urządzenie przenośne (np. telefony).

Video

W tej kategorii prace mogą być zgłaszane w formie filmu video, filmu z wykorzystaniem efektów specjalnych, a nawet storyboardu.

Kampania

Aby złożyć pracę w tej kategorii należy zgłosić spójne prace przynajmniej w dwóch kategoriach (np. plakat i baner internetowy), zgodnie z odpowiednią specyfikacją dla danej kategorii i formy