Strona główna Aktualności Obiektywny Kraków. Warsztaty fotograficzne
wtorek, 23 maja 2017

Obiektywny Kraków. Warsztaty fotograficzne
czwartek, 30 marca 2017 21:41    Drukuj Email

Tokina, wraz z fotowarsztaty.com oraz EIZO, zapraszają w weekend 22-23 kwietnia na warsztaty fotograficzne w Krakowie. Na czas zajęć będzie można bezpłatnie wypożyczyć obiektywy marki Tokina oraz filtry fotograficzne Hoya i Cokin.
Dwa dni bogate w kreatywne doznania, sporą dawkę praktycznej wiedzy fotograficznej oraz plenery znane i mniej znane, z czego nawet te znane miejsca będą pokazywane w niestandardowy sposób. Na zajęciach Będziesz mieć dostęp do sprzętu z oferty Tokina (obiektywy), Hoya i Cokin (filtry). Poznasz także zagadnienia związane z zarządzaniem barwą oraz kalibracją monitorów.
Na warsztatach zmierzymy się z kilkoma wybranymi tematami fotograficznymi (głównie street photo oraz m.in. architektura, urbex, nocne), opowiemy, jaki sprzęt jest najodpowiedniejszy do konkretnych zastosowań, obejrzymy przykłady zarówno złych jak i dobrych zdjęć, a następnie –wyposażeni w obiektywy Tokiny i filtry Hoya oraz Cokin – ruszymy w miasto. Na koniec zajęć omówimy wykonane zdjęcia, wskazując ich mocne i słabe strony. Klimatu fotografii przez duże „F” dopełni miejsce zajęć teoretycznych, profesjonalne Studio Quadralite przy ul. Bonarka 11
w Krakowie.

W czasie niedzielnej części teoretycznej (m.in. omówienie zdjęć wykonanych dzień wcześniej), odbędzie się też wykład dotyczący zarządzania barwą w fotografii, pokaz kalibracji oraz prezentacja monitorów graficznych EIZO.
Termin: 22-23 kwietnia 2017
Cena: 290 zł
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w warsztatach;
• dostęp do portfolio obiektywów Tokina oraz filtrów Hoya;
• wykład dotyczący zarządzania barwą w fotografii, pokaz kalibracji;
• obiad w sobotę (restauracja);
• przekąski, napoje w niedzielę.

Więcej informacji:
www.fotowarsztaty.com
http://fotowarsztaty.com/tematy-miejsca-zajec/obiektywny-krakow-warsztaty-street-photo
Rezerwacje oraz wszelkie pytania można zgłaszać pod adresem Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

fot-anna-orzylowska-04

fot-bozena-taranczewska-01

fot-kamil-gostek-05

fot-katarzyna-wolska-pociask-08

fot-kladka-bernatka-sh

fot-pawel-brzozowski-1

fot-pawel-brzozowski-2

fot-pawel-brzozowski-3

fot-pawel-brzozowski-4

fot-pawel-brzozowski-5