Henkel Art.Award. – ostatnie dni … | |||
|
Profil konkursu na FacebookuOstatnie dni zgłaszania prac na Henkel Art.Award.
Henkel Art.Award. to jedyny tak wszechstronny konkurs promujący sztukę z regionów Europy Środkowo-Wschodniej i Azji Środkowej. Na zwycięzcę międzynarodowego finału czeka nagroda główna: czek na 7 tysięcy euro, wystawa prac w Museum der Modernen Kunst Stiftung Ludwig (MUMOK) w Wiedniu oraz wystawa w kraju ojczystym. Trafi ona do artysty, który zachwyci innowacyjnym charakterem prac w jednej z pięciu dziedzin: malarstwa, rysunku, fotografii, wideo lub instalacji. Laureat polskiego etapu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 tysięcy złotych. W tym roku pierwszy raz można śledzić szczegóły dotyczące przebiegu konkursu na najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym facebook.com pod adresem http://www.facebook.com/HenkelArtAward. Profil ma służyć jako platforma wymiany informacji dla artystów, organizatorów oraz wszystkich internautów zainteresowanych Henkel Art.Award. Konkurs jest organizowany we współpracy z KulturKontakt Austria oraz Museum der Modernen Kunst Stiftung Ludwig (MUMOK). Więcej informacji na www.henkel.pl. Od ponad 130 lat Henkel nie ustaje w wysiłkach, by czynić życie ludzkie łatwiejszym, lepszym i piękniejszym. Klasyfikowana w rankingu największych firm na świecie Fortune Global 500 i, według magazynu Fortune, najbardziej podziwiana firma w Niemczech, oferuje silne marki i technologie w trzech strategicznych obszarach: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Każdego dnia ponad 50 tysięcy pracowników Henkla w 125 krajach całego świata wypełnia misję firmy zgodnie z mottem "A Brand like a Friend" (Marka jak Przyjaciel). W 2009 roku Henkel odnotował sprzedaż w wysokości 13,5 miliarda euro, skorygowany zysk operacyjny firmy wyniósł 1,3 miliarda euro. Dodatkowych informacji udzielają:Dorota Strosznajder Zofia Kurek-Maciejewicz ( 0 Votes ) |