Miesięcznik Foto należy do opiniotwórczego stowarzyszenia wydawców prasy fotograficznej TIPA (Technical Image Press Association)
TIPA
Strona główna Kalendarium Grand Prix Cannes 2009
poniedziałek, 21 maja 2018

Grand Prix Cannes 2009
poniedziałek, 29 czerwca 2009 18:34    Drukuj Email
3_Dakota_on_the_road_b_200Kampania reklamowa „We Are Animals” marki Wrangler zdobyła Grand Prix na festiwalu w Cannes

Na tegorocznym festiwalu twórców reklamy Cannes Lions firma Wrangler zdobyła prestiżowe Grand Prix w kategorii reklamy prasowej za kampanię marki Wrangler, zatytułowanej „We Are Animals” („Jesteśmy zwierzętami”). Autorem kampanii jest paryska agencja Fred & Farid.

Kampania reklamowa, składająca się z 11 obrazów, odwołuje się do pierwotnych popędów – zwierząt, które kryją się we wnętrzu każdego z nas. Konwencjonalne artystycznie fotografie przedstawiają młodych ludzi, ukazanych jako żyjące na wolności dzikie zwierzęta.

Europejska kampania reklamowa, pierwsza w ramach nowej platformy komunikacyjnej, wspiera pozycję marki Wrangler jako oryginalnego producenta odzieży dżinsowej. Jest to niezwykle subtelna reklama, która podkreśla główne przesłanie dotyczące marki: naturalna, dzika, wytrzymała i śmiała.


Więcej czytaj w FOTO 8/2009

Dodaj do:

Deli.cio.us    Digg    reddit    Facebook    Wykop    Gwar
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

( 0 Votes )
 

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież