– ponownie w Traffic Club
12 sierpnia br. w warszawskiej księgarni i salonie muzycznym Traffic Club rozpocznie się druga edycja wystawy prac słuchaczy WSR.
Ekspozycja prac została podzielona na dwie części. Na kameralnej antresoli, naprzeciwko działu z prasą, umieszczono pierwszą część wystawy. Na ścianie kawiarni WSR przedstawia serię …
– ponownie w Traffic Club
12 sierpnia br. w warszawskiej księgarni i salonie muzycznym Traffic Club rozpocznie się druga edycja wystawy prac słuchaczy WSR.
Ekspozycja prac została podzielona na dwie części. Na kameralnej antresoli, naprzeciwko działu z prasą, umieszczono pierwszą część wystawy. Na ścianie kawiarni WSR przedstawia serię fotografii reportażowych Tomasza Porębskiego. Są to fragmenty reportaży zrealizowanych w latach 2005-2006. Druga część wystawy została wkomponowana w balustradę schodów prowadzących do kawiarni Traffic Cafe. W tym miejscu prezentowane są fotografie Tomasza Porębskiego, Grzegorza Mikruta i Adama Kruczka. Przedstawiają one zmienne oblicza kobiet.
Warszawska Szkoła Reklamy dzięki wystawie w Traffic Club może zaprezentować szerszej publiczności spektrum dokonań artystycznych słuchaczy. Jest to również świetna okazja na zainteresowanie Szkołą młodych, kreatywnych, pełnych pasji i zapału niebanalnych osób, które stoją przed wyborem dalszej ścieżki edukacji.
Wystawa WSR w Traffic Caffe to wydarzenie cykliczne. Już w październiku WSR zaprosi na trzecią edycję wystawy i finisaż, który odbędzie się 7 października 2010 r. o godzinie 18:30 w Traffic Cafe.
Patroni medialni wystawy: Dilemmas Magazine i serwis internetowy www.SwiatObrazu.pl.
Traffic Club, ul. Bracka 25, Warszawa (kawiarnia Traffic Cafe, parter, naprzeciwko działu z prasą).
W przypadku dodatkowych pytań:
Barbara Rymarowicz, tel.: 510 090 287, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
www.szkolareklamy.pl