Miesięcznik Foto należy do opiniotwórczego stowarzyszenia wydawców prasy fotograficznej TIPA (Technical Image Press Association)
TIPA
Strona główna Wystawy Piękno uchwycone.
sobota, 25 listopada 2017

Piękno uchwycone.
wtorek, 29 września 2009 00:00    Drukuj Email

Informacja prasowa
14.09.2009

top-

Piękno uchwycone.

Pojawia się niezwykła szansa dla tych, którzy umieją fotografować kobiety – 15 września rusza skierowany do nich konkurs L’Esprit Photo. Promotorem tej inicjatywy, mającej na celu uchwycenie kobiecego piękna w portrecie i akcie – jest Wojciech Fibak. Konkurs – którego nagrodą główną jest samochód - zorganizowała luksusowa marka wnętrzarska - L’Esprit Decoration.

Fotografia od dawna dokumentuje zachwyt nad kobiecym ciałem. Współcześni fotografowie, którym udało się ów zachwyt uchwycić mają teraz szansę zaprezentowania swojego spojrzenia na ten zawsze aktualny temat – właśnie rusza konkurs L’esprit Photo, którego jury będzie poszukiwało niebanalnego podejścia do portretu i aktu. Ci którzy zdołają zainteresować jury – mają szansę nie tylko na profesjonalną wystawę, lecz nawet na cenną nagrodę główną: samochód.

Idea międzynarodowego konkursu L’esprit Photo jest klarowna: prace konkursowe – wykonane przez profesjonalnych fotografów i studentów uczelni artystycznych, oraz fotografów-amatorów mają być przeciwwagą dla trywializowania i uprzedmiotowienia ciała kobiecego we współczesnej kulturze masowej. Jednocześnie – organizatorzy konkursu liczą na to, że nadesłane na konkurs zdjęcia wpiszą się w wielowiekową tradycję obrazowania kobiet przez artystów sięgającą czasów prehistorycznych – tym samym podkreślając charakter fotografii jako sztuki współczesnej. Pokonkursowa wystawa – która odwiedzi najważniejsze ośrodki kulturalne Polski (Warszawa, Kraków, Wrocław) – pomoże odpowiedzieć na pytanie o uniwersalną definicję piękna, jej zmieniające się oblicza, konwencje. Organizatorzy są przekonani, że artyści, którzy zdecydują się na pokazanie swoich prac – jednocześnie wskażą całą paletę różnego rodzaju przejawów piękna.

Nadesłane na konkurs L’esprit Photo zdjęcia – z których około stu trafi później na wystawę w trzech miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu – oceniać będą pod przewodnictwem Wojciecha Fibaka osoby związane z fotografią i sztuką. Będą to: fotografowie Wacław Wańtuch, Bartosz Podkowa i Marek Straszewski, projektantka Gosia Baczyńska, autor konkursu Grzegorz Sroga oraz piosenkarka Monika Brodka.

Osoba promotora konkursu, Wojciecha Fibaka, łączy L’Esprit Photo z luksusową marką L’Esprit Decoration. „Zaproszenie Wojciecha Fibaka do objęcia funkcji Ambasadora L’Esprit Decoration było naturalnym wyborem połączenia marki Premium ze światem sztuki. Jesteśmy głęboko przekonani, że osobowość, doświadczenie, poczucie stylu i wyczulenie na piękno Pana Wojciecha, rozbudzi Państwa wyobraźnię do stworzenia własnej wizji wnętrza.” – mówi Dorota Karbowska, Koordynator Konkursu.

L'Esprit Decoration to marka elitarna podłóg drewnianych. Priorytetem jest tu piękno i szlachetność materiału z którego wykonane są produkty. L'Esprit Decoration to kwintesencja dobrego smaku i nieposkromionej fantazji – w zgodzie z wizją wnętrza każdego, kto zapragnie, by mu towarzyszyła. Podłogi L'Esprit Decoration potrafią uszlachetnić proste linie nowoczesnego wnętrza, być kontrapunktem we wnętrzu przypominającym pełną polotu scenografię teatralną, jak i być szlachetnym tłem dla wnętrza klasycznego.

Kolekcja L'Esprit Decoration stanowi wyjątkową ofertę na rynku, również na poziomie komunikacyjnym – wystarczy spojrzeć na zdjęcia reklamowe wykonane przez Piotra Stokłosę lub właśnie konkurs L’Esprit Photo. Marka powstała w celu zaspokojenia nawet najbardziej wyszukanych potrzeb Klientów a stawia na innowację rozwiązań i nowatorską koncepcję. Niezwykła paleta barwna stanowi inspirację dla najbardziej wymagających: szlachetne barwy drewna dęba i jesionu, jak również piękności o egzotycznych nazwach: iroko, jatoba, sucupira, wenge czy merbau. „Modę na marki Premium mamy już od kilku lat. Od kupowanych produktów wymaga się nie tylko wysokiej jakości i funkcjonalności, lecz także wartości dodanych w postaci idei, przesłania. Taką ideą i przesłaniem dla naszych klientów jest Konkurs L’esprit Photo” – mówi twórca konkursu Grzegorz Sroga.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na www.lespritphoto.com
i pod adresem Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

Wecuj informacji na temat L’Esprit Decoration można znaleźć na www.lespritdecoration.com,
udziela ich też Dorota Karbowska - Kierownik Strategii Marketingowej, Barlinek S.A.,
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. +41 333 11 85, tel. kom. 697 69 32 13.

bottom


Grupa Barlinek S.A. jest jednym z największych producentów naturalnych podłóg drewnianych na świecie. Logo Barlinek to najbardziej rozpoznawalna marka podłóg naturalnych w Polsce. W 2009 r. deska barlinecka eksportowana była i jest do ponad czterdziestu pięciu krajów na czterech kontynentach. Firma ma ok. sześćdziesięciopięcio procentowy udziału na rynku polskich podłóg.

Barlinek opiera się na zaawansowanych technologiach i wykorzystuje wysoko zautomatyzowany proces produkcji pozwalający dostosować produkt do szybko zmieniających się potrzeb rynku, oraz przystosować się do nowych trendów w Europie i na świecie. Obecnie portfolio Barlinka zawiera blisko sto wzorów i typów podłóg.

Barlinek S.A. przywiązuje dużą wagę, aby jego działalność nie miała negatywnego wpływu na środowisko, otoczenie i życie mieszkańców, jest również inicjatorem wielu programów dotyczących ochrony środowiska oraz edukacji ekologicznej.

Dodaj do:

Deli.cio.us    Digg    reddit    Facebook    Wykop    Gwar
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

( 1 Vote )
 

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież