czwartek, 28 marzec 2024

Spis treści

...męska przyjaźń

Zobacz większe!W przyjaźni liczy się szczerość – to jedno z przesłań, z jakimi na rynek wkracza nowa wódka Luksusowa. Ceniona za swą łagodność, jedna z najstarszych polskich wódek, odświeża swój wizerunek. Nowa twarz wódki Luksusowa to opowieść o nieuchwytnym klimacie spotkań w męskim gronie, których Luksusowa jest istotnym dopełnieniem. Ceniona za swą delikatność otrzymuje nowy wizerunek, aby być jeszcze bardziej atrakcyjna dla konsumentów.
Wprowadzeniu na rynek nowej wódki towarzyszy szeroka kampania, która opowiada o świecie męskiej przyjaźni, męskich spotkań. Podkreśla, jak ważna jest autentyczność, prawdziwość, zwłaszcza w przyjaźni. Luksusowa mówi o tym słowami konsumentów. Poprzez wykorzystane w kampanii stwierdzeń takich jak: „Do męskich rozmów trzeba dorosnąć”, „Prawdziwa przyjaźń wymaga czasu” czy „Na wódkę zapraszam tylko przyjaciół” przekazuje, to co dla marki najważniejsze czyli autentyczność, dojrzałość, szczerość.

Portrety prawdziwych mężczyzn

Zobacz większe!O istotnych dla marki wartościach opowiada też pięciu prawdziwych mężczyzn, których twarze wykorzystane zostały w kampanii marki Luksusowa. Do wykonania zdjęć na potrzeby kampanii zaproszono uznanego fotografa, eksperta w dziedzinie fotografii reklamowej, Zobacz większe!mistrza autentyczności przekazu – Simona Puschmanna. Aby zachować niezwykle istotną dla marki autentyczność, zdjęcia do kampanii wykonane zostały unikatową techniką: polaroidem. “Polaroid przypomina prawdziwą, starą szkołę fotografii. Nie ma w niej miejsca na jakąkolwiek manipulację. Przy użyciu polaroidu, ujęcie wybiera się właściwie jeszcze przed zrobieniem zdjęcia. Dlatego bardzo istotna jest dbałość o kompozycję, trzeba niejako “rzeźbić” obraz. Polaroid daje też kruchą, niedoskonałą jakość, której fotografia cyfrowa jest całkowicie pozbawiona. Jest to moja ulubiona technika. Nie ma tu miejsca na jakiekolwiek wymówki, awaryjne rozwiązania. To bardzo uczciwa technika”.
– mówi autor zdjęć.