Strona główna Warsztat Porady 4 wymiar fotografii - bezpłatne warsztaty fotograficzne SAMYANG
niedziela, 19 listopada 2017

4 wymiar fotografii - bezpłatne warsztaty fotograficzne SAMYANG
czwartek, 01 maja 2014 17:18    Drukuj Email

Samyang we współpracy z Bałuckim Ośrodkiem Kultury oraz firmą FotoABC organizuje bezpłatne warsztaty fotograficzne z cyklu „Czwarty wymiar fotografii”. Samyang, Bałucki Ośrodek Kultury LUTNIA oraz firma FotoABC zaprasza wszystkich amatorów i entuzjastów fotografii, pragnących poszerzyć swoją wiedzę na temat pracy z użyciem najwyższej jakości szkieł optycznych, na bezpłatne warsztaty fotograficzne z cyklu Czwarty Wymiar Fotografii. Miłośnicy fotografii będą mogli przetestować całą gamę produktów, a wśród nich obiektyw z funkcją korekty perspektywy. Podczas warsztatów będzie możliwość do zapoznania się z pełną ofertą firmy Samyang.

W trakcie warsztatów dowiemy się jak istotna jest właściwa ekspozycja w fotografii krajobrazowej. Poznamy różne rodzaje światła, metody jego efektywnego wykorzystania oraz sposoby kreatywnego łączenia światła sztucznego z naturalnym. Nauczymy się patrzeć, dostrzegać i oceniać kadr jeszcze przed naciśnięciem spustu migawki. Przekonamy się, że fotografia pejzażowa to znacznie więcej niż tylko wschody i zachody słońca. Omówiony również zostanie temat: „Video w służbie fotografa na przykładzie techniki timelaps”. Jak zrobić film w technice poklatkowej? Czym różnią się timelapsy tworzone z filmów i ze zdjęć? Jakie akcesoria będą nam potrzebne do wykonania timelapsa? Dlaczego lepiej pracuje się z obiektywami manualnymi? Co to są kodeki? Jak (prawie) wszystko zrobić za pomocą programu VirtualDub? Dlaczego nie trzeba się bać szumu? Po co używać filtrów szarych? Gdzie najlepiej pochwalić się swoim filmem?
Z uwagi na charakter warsztatowy sugerujemy, aby każdy z uczestników warsztatów przyniósł na spotkanie swój aparat fotograficzny.

Koordynator projektu: Mateusz Błażejewski

Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 w godzinach od 11:00 do 16:00 w Bałuckim Ośrodku Kultury w Łodzi (ul. Łanowa 14).

Czwarty Wymiar Fotografii – SAMYANG
10 maja 2014, godz. 11.00 – 16.00
Bałucki Ośrodek Kultury LUTNIA, ul. Łanowa 14

ZAPISY – Bałucki Ośrodek Kultury LUTNIA, Łódź, ul. Łanowa 14, tel. 42 652 62 27

4 WYMIAR SAMYANG plakat net OK