Konkurs fotograficzny Canon #FreeYourStory. Do wygrania 30 zestawów sprzętowych i udział w warsztatach | |||
|
Każdego dnia użytkownicy mediów społecznościowych na całym świecie wymieniają się milionami zdjęć i filmów, poświęcając tym samym swój czas i energię na tworzenie kreatywnych treści. Prym w tym zakresie wiodą przedstawiciele Generacji Z i Millenialsi, czyli najmłodsze grupy wiekowe – aż 60% z nich przyznaje, że posiada aparat cyfrowy, a aż 45% określa siebie jako codziennych fotografów (z ang. snapshot photographers[1]). Wspierając twórczość fotograficzną młodych pasjonatów, którzy za pomocą zdjęć dzielą się swoimi historiami na co dzień, Canon ogłasza konkurs fotograficzny #FreeYourStory, w którym do wygrania będzie 30 zestawów sprzętu fotograficznego (m.in. EOS M200 i Zoemini S) oraz – dla laureatów dwóch pierwszych miejsc – udział w warsztatach pod okiem ambasadorów Canon i niezależnych twórców. Warsztaty będą dotyczyły kompozycji zdjęcia i optymalnych ustawień sprzętowych w różnych sytuacjach, czyli elementów prowadzących do wypracowania doskonałego zdjęcia. Warsztaty zostaną przeprowadzone bezpośrednio lub wirtualnie. Zgłoszenia konkursowe będą oceniane przez profesjonalnych twórców, w tym Michaela Graya, filmowca i twórcy internetowego, a także ambasadorów Canon – Wandę Martin i Ullę Lohmann. Głównymi kryteriami oceny będą kreatywność, siła przekazu oraz podejście do tematu-wyzwania: $1· SELFIE W LUSTRZE – Selfie w lustrze to jeden z najstarszych i najpopularniejszych stylów autoportretu w internetowej fotografii, spopularyzowany w mediach społecznościowych. Dzięki możliwości pokazania wszystkiego, od najnowszych trendów w ubiorach po szczęśliwe wspomnienia z przyjaciółmi, uczestnicy są zachęcani do wyróżniania się z tłumu. $1· WYMUSZONA PERSPEKTYWA – Złudzenia optyczne i zniekształcenia perspektywy mogą prowadzić do ciekawych efektów na zdjęciach. Korzystając z popularnych sztuczek możemy często stworzyć zupełnie nową rzeczywistość – dotykać słońca czy podtrzymywać Krzywą Wieżę w Pizie. Dla tych, którzy szukają inspiracji do realizowania konkursowych wyzwań, uruchomiony zostanie #FreeYourStory Hub Web Canon z szeregiem interesujących treści, porad i wskazówek i przydatnych artykułów, ale też polecanych rozwiązań dla fotografów na każdym poziomie, od amatorów po entuzjastów. Ambasador Canon i fotografka portretowa, Wanda Martin, komentuje: – „Ogromnie się cieszę, że będę brać udział w tym kreatywnym przedsięwzięciu, jako jurorka #FreeYourStory. Już nie mogę się doczekać prac konkursowych i historii opowiadanych obrazem przez uczestników – mam nadzieję, że liczba zgłoszeń przerośnie nasze oczekiwania”. Ambasador Canon, fotoreporterka i dokumentalistka Ulla Lohmann komentuje: – „W zgłoszonych pracach najbardziej będę szukać obrazów nieco szalonych, które przykują moją uwagę, urzekają sposobem realizacji i zmuszają do przemyślenia. A zatem chwyć swój aparat i #FreeYourStory”. Influencer Michael Gray (@mikevisuals) komentuje: „Konkurs Canon #FreeYourStory to świetna inicjatywa. Ja osobiście czekam na zdjęcia, które z jednej strony zatrzymają moją uwagę na dłużej , a z drugiej – będą odpowiadać na postawione zadania w sposób oryginalny. Warto pamiętać, że w konkursie nie ma znaczenia sprzęt, jakim wykonujemy zdjęcie. Kluczem jest tutaj kreatywność tworzonych treści. Weź aparat lub smartfon w dłoń i do dzieła! ” Susie Donaldson Dyrektor ds. Marketingu ITCG w Canon Europe skomentowała: „W Canon naszym celem jest inspirowanie ludzi na każdym etapie ich fotograficznej podróży, od pierwszego kontaktu z aparatem do przejścia na zawodowstwo. Chcemy zachęcać wszystkich twórców i pasjonatów do rozwoju i doskonalenia umiejętności fotograficznych i wideo – narzędzi doskonałych do opowiadania większych historii. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć te pokłady kreatywności i oryginalności uczestników naszego konkursu, a zwycięskie kreacje – pokazać całemu światu za pośrednictwem Web Huba #FreeYourStory”. Aby wziąć udział w konkursie Canon #FreeYourStory, odwiedź: Zgłoszenia można przesyłać do 21 września 2020 r. Regulamin i warunki uczestnictwa:
[1] Źródło: Keypoint Intelligence ( 0 Votes ) |