Firma SanDisk w piątej edycji konkursu Laur Konsumenta zajęła pierwsze miejsce, w kategorii „Pamięć przenośna". W tym największym w Polsce głosowaniu konsumenckim badana były przede wszystkim znajomość marki, chęć rekomendacji jej produktów znajomym, przywiązanie klienta oraz opinie na temat jakości oraz innowacyjność. Preferencje polskich konsumentów potwierdzone wyróżnieniem Złotego Laura nie są ...
Firma SanDisk w piątej edycji konkursu Laur Konsumenta zajęła pierwsze miejsce, w kategorii „Pamięć przenośna". W tym największym w Polsce głosowaniu konsumenckim badana były przede wszystkim znajomość marki, chęć rekomendacji jej produktów znajomym, przywiązanie klienta oraz opinie na temat jakości oraz innowacyjność. Preferencje polskich konsumentów potwierdzone wyróżnieniem Złotego Laura nie są odosobnione, SanDisk jest globalnym liderem branży przenośnych pamięci.
Bardzo nas cieszy to wyróżnienie szczególnie, że jest przyznawane przez samych konsumentów oraz odnosi się do całej kategorii pamięci przenośnych a nie tylko do pojedynczego produktu. Potwierdza równocześnie najwyższą, jakość produktów SanDisk oraz jej pozycję jako globalnego lidera w produkcji pamięci flash – powiedział Stephen Duignan Dyrektor Marketingu & PR na region EMEA w SanDisk.