Drukuj
Kategoria: Notebooki
Odsłony: 4053
Toshiba naprawi biznesowego notebooka w 72 godziny

SatPro_S500_-----080Dział systemów komputerowych firmy Toshiba uruchamia w Polsce nową promocję dotyczącą biznesowych laptopów Tecra A11, Tecra S11 oraz Satellite Pro S500. Zgodnie z nią, jeżeli notebook przyjęty do serwisu nie zostanie naprawiony w ciągu 72 godzin, producent wydłuży gwarancję o kolejny rok.

Toshiba naprawi biznesowego notebooka w 72 godziny

SatPro_S500_-----200Dział systemów komputerowych firmy Toshiba uruchamia w Polsce nową promocję dotyczącą biznesowych laptopów Tecra A11, Tecra S11 oraz Satellite Pro S500. Zgodnie z nią, jeżeli notebook przyjęty do serwisu nie zostanie naprawiony w ciągu 72 godzin, producent wydłuży gwarancję o kolejny rok.

Aby skorzystać z promocji należy kupić komputer w teminie do końca czerwca 2010 roku, zarejestrować gwarancję w serwisie internetowym producenta oraz posiadać dowód zakupu komputera.

W przypadku pojawienia się awarii notebooka należy ją zgłosić telefonicznie w centrum pomocy technicznej pod numerem 801 88 77 55 i postępować zgodnie z instrukcjami. Gdy naprawa potrwa dłużej niż 72 godziny Toshiba wydłuży gwarancję na komputer o rok.  Gwarancja producenta na modele Tecra wynosi 3 lata, natomiast Satellite Pro 2 lata.