Drukuj
Kategoria: Ostatnio
Odsłony: 7900

Warszawska Szkoła Filmowa,
studio filmowe Paisa Films
oraz miesięcznik FOTO
zapraszają do wzięcia udziału
w niezwykłym konkursie fotograficznym!

Co się może zdarzyć w ciągu Trzech Minut? Dla bohaterów najnowszego filmu Macieja Ślesickiego stanowią one życiowy punkt zwrotny. W ciągu sto osiemdziesięciu sekund czyjeś życie diametralnie się zmienia, inne kończy...

Na konkurs należy przesyłać od jednego do trzech zdjęć inspirowanych hasłem „Trzy Minuty – czas w obiektywie”.

Główną nagrodą w konkursie jest dwuletnie stypendium na Wydziale Fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej. Autorzy wyróżnionych prac otrzymają podwójne zaproszenia na przedpremierowe pokazy filmu "Trzy Minuty".

Praca zwycięzcy rozstanie również opublikowana w październikowym wydaniu miesięcznika FOTO oraz na stronie Internetowej Gazety Fotograficznej”.

Patronat medialny:        

regulamin


pobierz regulamin Pobierz regulamin

Regulamin Konkursu
„Trzy minuty – czas w obiektywie”
Postanowienia Ogólne
§ 1

1. Organizatorem Konkursu jest Warszawska Szkoła Filmowa

2. Patronami medialnymi Konkursu są:

1) miesięcznik FOTO
2) Stopklatka Sp. z o.o.

3. Konkurs trwa począwszy od 1 maja 2009 roku do 31 sierpnia 2009 roku.

Uczestnicy Konkursu
§ 2

1. Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są:

1) członkowie władz lub osoby zatrudniane przez Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin,
2) osoby wchodzące w skład Komisji Konkursowej wskazanej § 5 ust. 1 niniejszego regulaminu, a także członkowie ich najbliższych rodzin,
3) członkowie władz lub pracownicy podmiotów współpracujących przy organizowaniu Konkursu, a także członkowie ich najbliższych rodzin,

3. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.

Zasady Konkursu
§ 3

1. Uczestnictwo w Konkursie polega na przesłaniu listownie Pracy konkursowej („Praca konkursowa”), na którą złożą się 3 elementy:

I. zgłoszenie konkursowe, w którym należy podać i potwierdzić własnoręcznym podpisem następujące dane osobowe Uczestnika: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania. Organizator zamieszcza wzór zgłoszenia konkursowego na stronie internetowej www.szkolafilmowa.pl.
II. od 1 (jeden) do 3 (trzy) zdjęć barwnych lub czarno-białych w formie odbitek na papierze fotograficznym w formacie gdzie jeden z wymiarów: szerokość albo wysokość, jest nie mniejszy niż 21 cm, a każde zdjęcie będzie podpisane imieniem i nazwiskiem Uczestnika konkursu – autora zdjęć;
III. płyta CD, podpisana imieniem i nazwiskiem Uczestnika konkursu – autora zdjęć na której znajdą się fotografie zgłoszone do Konkursu (jak w podpunkcie b. powyżej), spełniające następujące wymogi techniczne: rozdzielczość 300 dpi i minimalne wymiary 15 x 10 cm (lub 1772 x 1181 pikseli), zapisane w formacie jpg z kompresją niepogarszającą w widoczny sposób jakości zdjęcia.

2. Prace powinny być inspirowane hasłem „Trzy minuty – czas w obiektywie”.

3. Dostarczenie Pracy konkursowej winno zostać dokonane do dnia 31 sierpnia 2009 roku włącznie na adres: Warszawska Szkoła Filmowa, ul. Świeradowska 43, 02-662, z dopiskiem „Konkurs Fotograficzny”. Prace dostarczone na adres wskazany powyżej po 31 sierpnia 2009 roku nie będą brane pod uwagę w Konkursie. Prace niekompletne, tj. takie, które nie będą zawierały wymaganych trzech elementów zgodnych ze specyfikacja podaną w ust. 1. powyżej nie będą brane pod uwagę w Konkursie.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za terminowe działanie doręczycieli.

5. Przystąpienie Uczestnika do Konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w ust. 2 powyżej, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926) przez Organizatora dla celów związanych z realizacją Konkursu oraz na opublikowanie danych osobowych Uczestnika, który okaże się zwycięzcą Konkursu w mediach będących patronami medialnymi Konkursu. Przystąpienie do Konkursu i podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Uczestnicy Konkursu mają prawo wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania. Dane osobowe Uczestników po zakończeniu Konkursu zostaną zniszczone z zastrzeżeniem § 5 ust. 4 niniejszego regulaminu.

6. Z chwilą nadesłania Pracy konkursowej Uczestnik udziela Organizatorowi Konkursu i Patronom Medialnym Konkursu nieodpłatnej licencji na czas nieokreślony, która ma charakter licencji niewyłącznej na następujących polach eksploatacji:

a. nadanie za pomocą wizji przewodowej albo bezprzewodowej,
b. wpisanie do pamięci komputera,
c. wprowadzenie i prezentacja na stronach internetowych,
d. prezentacja w siedzibie Organizatora lub w innej wybranej przez Organizatora lokalizacji
e. utrwalenie i zwielokrotnienie dowolną techniką, w tym techniką zapisu magnetycznego, optycznego, drukarską, reprograficzną, cyfrową, zapisu magnetycznego oraz wprowadzenie do obrotu, w dowolnej liczbie egzemplarzy, w charakterze materiałów informacyjnych lub reklamowych dotyczących Konkursu i jego kolejnych edycji, materiałów informacyjnych lub reklamowych dotyczących Organizatora Konkursu lub Patronów Medialnych Konkursu,

7. Zwycięzca Konkursu zobowiązuje się do nie zgłaszania żadnych roszczeń względem Organizatora Konkursu oraz Patronów Medialnych Konkursu z tytułu wykorzystania przez niego Pracy konkursowej.

8. Uczestnik Konkursu oświadcza, iż jest autorem nadesłanej przez siebie Pracy konkursowej oraz że jego Praca konkursowa nie narusza praw osób trzecich ani bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

9. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku, gdy osoba trzecia będzie sobie rościć prawa do nadesłanej przez Uczestnika Pracy konkursowej.

10. Prace konkursowe naruszające prawa osób trzecich lub bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie będą brane pod uwagę w Konkursie.

11. Organizator nie zwraca ani nie archiwizuje nadesłanych Prac konkursowych.


Rozstrzygnięcie Konkursu
§ 4

1. Nad przebiegiem Konkursu będzie czuwać Komisja Konkursowa.

2. Członkowie Komisji Konkursowej wyłonieni zostaną spośród przedstawicieli Organizatora oraz podmiotów sprawujących patronat medialny nad Konkursem.

3. Rozstrzygnięcie Konkursu odbędzie się do dnia 28 września 2009 r., w siedzibie Warszawskiej Szkoły Filmowej przy ulicy Świeradowskiej 43 i ogłoszone w miesięczniku FOTO, w wydaniu z m-ca października 2009r. oraz stronie internetowej www.foto.com.pl.

4. Komisja sporządzi i będzie przechowywać przez 2 miesiące od momentu rozstrzygnięcia Konkursu dane osobowe zdobywcy nagrody.

5. Uczestnik Konkursu, którego Praca konkursowa zostanie uznana przez Komisję Konkursową za najlepszą spośród wszystkich ocenianych prac, zostanie powiadomiony o swoim zwycięstwie oraz o terminie i miejscu wręczenia nagrody telefonicznie, listownie lub za pomocą poczty elektronicznej.

Nagroda
§ 5

1. Nagrodą w Konkursie jest stypendium o wartości 11 100 PLN (słownie: jedenaście tysięcy sto złotych) uprawniające do nauki na Wydziale Fotografii w Warszawskiej Szkole Filmowej bez dodatkowej odpłatności w okresie od 01.10.2009r. do 31.06.2011r. („Nagroda”).

2. Nagroda zostanie wręczona zwycięzcy Konkursu, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Organizatora nie później niż w terminie 30 dni od zakończeniu Konkursu, przy czym zwycięzca Konkursu jest obowiązany wpłacić Organizatorowi Konkursu kwotę należnego zryczałtowanego podatku (10% wartości Nagrody) przed wydaniem Nagrody. Wydanie Nagrody jest uzależnione od wpłacenia Organizatorowi kwoty podatku. W razie nie wpłacenia kwoty podatku przez zwycięzcę Konkursu osoba taka traci prawo do Nagrody, a Komisja Konkursowa wyłoni kolejnego zwycięzcę Konkursu, bądź nie przyzna Nagrody.

3. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny ani na inną nagrodę. Nagroda nie może być wykorzystana w terminie innym niż podany w punkcie 1 powyżej.

4. W przypadku, gdy okaże się, że Zwycięzcą Konkursu jest osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie, osoba taka traci prawo do Nagrody, a Komisja Konkursowa wyłoni kolejnego zwycięzcę Konkursu, bądź nie przyzna Nagrody.

Reklamacje
§ 6

1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Konkursem Uczestnik Konkursu może informować Organizatora.

2. Uczestnik Konkursu ma prawo zgłaszać listownie reklamacje związane z przebiegiem Konkursu wraz z podaniem uzasadnienia, na adres Warszawska Szkoła Filmowa, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa z dopiskiem „Konkurs Fotograficzny”, w terminie 7 dni od daty zakończenia trwania Konkursu.

3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony listem poleconym.

4. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.

Postanowienia końcowe
§ 7

1. Niniejszy regulamin jest jedynym i wyłącznym dokumentem określającym zasady i warunki prowadzenia Konkursu.

2. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego regulaminu.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany nagrody i zastąpienia jej inną nagrodą o tej samej wartości rynkowej.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z brakiem możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą Konkursu.

5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubione, niekompletne, uszkodzone lub opóźnione zgłoszenia do Konkursu.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne skutkujące problemami z komunikacją, przesyłaniem zgłoszeń konkursowych bądź w jakikolwiek inny sposób wpływające na wynik Konkursu.

7. Organizator zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.

8. Niniejszy regulamin dostępny jest na stronach internetowych Organizatora: www.szkolafilmowa.pl i patrona www.foto.com.pl oraz w wersji wydruku papierowego w siedzibie Warszawskiej Szkoły Filmowej ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwych lub nieprawdziwych danych dotyczących adresu zamieszkania lub innych danych uniemożliwiających lub opóźniających wręczenie przez Organizatora nagrody.

10. W przypadku nie przyjęcia nagrody przez zwycięzcę Konkursu w terminie określonym w zawiadomieniu bądź braku możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą Konkursu przez kolejne 15 dni prawo zwycięzcy do nagrody wygasa, a Organizator może przeznaczyć tę nagrodę dla dowolnie wybranej osoby bądź nie przyznawać jej nikomu.

11. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Konkursu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.

12. Administratorem danych osobowych jest Organizator.

13. Biorąc udział w Konkursie Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na udział w Konkursie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.

ORGANIZATOR
Warszawska Szkoła Filmowa
Dnia 1 maja 2009 r.

pobierz regulamin Pobierz regulamin